× Acasă Produse Despre noi Echipa noastră Misiunea noastră Contact

Pierderea sau înlocuirea valizelor  nu este o întâmplare rară ceea ce este dovedit că, din cauza acestei probleme, companiile aeriene pierd aproximativ un miliard de euro pe an. Pentru a evita astfel de situații neplăcute, călătorii își marchează bagajele în diverse moduri cu ecusoane, etichete, autocolante. Totuși, această problemă nu este de obicei rezolvată, deoarece toate aceste „mijloace auxiliare” sunt de neîncredere, se deteriorează ușor și se pierd.

Cardurile din plastic pentru etichetarea bagajului (Luggage tag)  s-au dovedit a fi o soluție mult mai practică. Este format din una sau două cărți cu spațiu pentru tipărirea informațiilor personale ale proprietarului. Fabricate din plastic de înaltă calitate, aceste carduri sunt rezistente la rupere și uzură.  Sunt agățate cu o bandă de cauciuc siliconic sau cu un fir metalic special și este aproape imposibil să fie sparte în timpul transportului.

Pe lângă informațiile despre proprietar, cardurile din plastic pentru marcarea  bagajelor au suficient spațiu pentru logo-ul sau sloganul companiei Dvs. Tipurile adecvate de efecte și personalizare pot contribui ca designului cardului să fie cât mai eficient și să ducă la evidențierea suplimentară a produselor dvs. în modul cel mai corect. Când brandul se cuplează cu latura practică a soluției luggage tag, obțineți un cadou corporativ excelent pentru clienții dvs., precum și materiale promoționale bune pe care le vede întreaga lume.

Indiferent dacă sunt utilizate pentru etichetarea valizelor, a genților de călătorie, a rucsacurilor, a bagajelor, a genților sportive sau a genților pentru laptop, aceste cartele devin spațiul dvs. publicitar pentru campania promoțională actuală a companiei.


În calitate de însoțitor constant al clienților și asociaților dvs., cartela pentru marcarea bagajelor va ajunge la acele persoane și părți ale lumii la care poate nici nu v-ați gândit. Oriunde veți călători sau oriunde vor călătorii clienții dvs., va fi prezent și logo-ul companiei dvs.  Astfel, pe lângă promovarea colaborării cu clienții vechi, veți avea spațiu și pentru oameni noi și noi afaceri de succes.